Aktualności

OBÓZ – WAŻNE INFORMACJE PRZED WYJAZDEM

4 sierpnia 2023

ZBIÓRKA PRZED WYJAZDEM NA OBÓZ:

Czwartek 17 sieprnia godz. 9:00 – parking Tesco ul. Milczańska 31 F

Lista rzeczy do zabrania:

– buty zmienne na trening

– wygodne obuwie sportowe do codziennego użytku

– klapki lub japonki

– komplet odzieży treningowej na każdy dzień

– ciepła bluza, kurtka przeciwdeszczowa

– mały plecak, worek

– odzież klubowa

– komplet bielizny na każdy dzień plus zapas

 – kosmetyki do codziennej pielęgnacji i higieny osobistej

– strój kąpielowy i ręcznik na plażę

– czepek

– ręcznik 

– nakolanniki, bandaż elastyczny

– okulary przeciwsłoneczne

– filtr UV 

– spray na komary

– nakrycie głowy: chustka, czapka

– zegarek (na rękę, lub budzik)

– biała koszulka (której nie szkoda 😉 )

– wałki, rollery, piłki i inne akcesoria do regeneracji mięśni całego ciała

– osoby od 16 roku życia obowiązkowo i od 14 roku życia opcjonalnie buty na obcasie, szpilki na zajęcia High Heels 

– kieszonkowe (proszę nie przesadzać ) – jeśli życzą sobie Państwo przekazać nam pieniądze uczestnika, prosimy o przygotowanie opisanej koperty i przekazanie jej kierownikowi lub wychowawcy, podczas zbiórki i wspólne przeliczenie jej zawartości

– w przypadku osób zażywających stale leki – prosimy o przekazanie ich wraz z imieniem i nazwiskiem oraz opisem dot. dawkowania, kierownikowi lub wychowawcy.

W sprawie ewentualnej faktury za obóz prosimy kontaktować się w terminie do dn. 15 sierpnia pisząc maila na adres: fundacja.danceinhd@gmail.com

W treści dane do faktury i ewentualnie co ma znaleźć się w tytule. Należy zaznaczyć czy potrzebny skan, wtedy odeślemy w mailu zwrotnym. Oryginały będziemy rozdawać na zbiórce przed wyjazdem.

Planowany powrót z obozu dn. 26 sierpnia ok. godz. 16:30 (może ulec zmianie ze względu na panujące warunki drogowe) – Parking Tesco ul. Milczańska