
OBÓZ – WAŻNE INFORMACJE PRZED WYJAZDEM
4 sierpnia 2023
ZBIÓRKA PRZED WYJAZDEM NA OBÓZ:
Czwartek 17 sieprnia godz. 9:00 – parking Tesco ul. Milczańska 31 F
Lista rzeczy do zabrania:
– buty zmienne na trening
– wygodne obuwie sportowe do codziennego użytku
– klapki lub japonki
– komplet odzieży treningowej na każdy dzień
– ciepła bluza, kurtka przeciwdeszczowa
– mały plecak, worek
– odzież klubowa
– komplet bielizny na każdy dzień plus zapas
– kosmetyki do codziennej pielęgnacji i higieny osobistej
– strój kąpielowy i ręcznik na plażę
– czepek
– ręcznik
– nakolanniki, bandaż elastyczny
– okulary przeciwsłoneczne
– filtr UV
– spray na komary
– nakrycie głowy: chustka, czapka
– zegarek (na rękę, lub budzik)
– biała koszulka (której nie szkoda )
– wałki, rollery, piłki i inne akcesoria do regeneracji mięśni całego ciała
– osoby od 16 roku życia obowiązkowo i od 14 roku życia opcjonalnie buty na obcasie, szpilki na zajęcia High Heels
– kieszonkowe (proszę nie przesadzać ) – jeśli życzą sobie Państwo przekazać nam pieniądze uczestnika, prosimy o przygotowanie opisanej koperty i przekazanie jej kierownikowi lub wychowawcy, podczas zbiórki i wspólne przeliczenie jej zawartości
– w przypadku osób zażywających stale leki – prosimy o przekazanie ich wraz z imieniem i nazwiskiem oraz opisem dot. dawkowania, kierownikowi lub wychowawcy.
W sprawie ewentualnej faktury za obóz prosimy kontaktować się w terminie do dn. 15 sierpnia pisząc maila na adres: fundacja.danceinhd@gmail.com
W treści dane do faktury i ewentualnie co ma znaleźć się w tytule. Należy zaznaczyć czy potrzebny skan, wtedy odeślemy w mailu zwrotnym. Oryginały będziemy rozdawać na zbiórce przed wyjazdem.
Planowany powrót z obozu dn. 26 sierpnia ok. godz. 16:30 (może ulec zmianie ze względu na panujące warunki drogowe) – Parking Tesco ul. Milczańska