Aktualności

OBÓZ – I Turnus (27.07 – 5.08) ważne informacje przed wyjazdem

16 lipca 2024

ZBIÓRKA PRZED WYJAZDEM NA OBÓZ:

Sobota 27 lipca godz. 9:00 – parking Tesco ul. Milczańska 31 F

Lista rzeczy do zabrania:

– buty zmienne na trening

– wygodne obuwie sportowe do codziennego użytku

– klapki lub japonki

– komplet odzieży treningowej na każdy dzień

– ciepła bluza, kurtka przeciwdeszczowa

– mały plecak, worek

– odzież klubowa (jeśli dziecko posiada)

– komplet bielizny na każdy dzień plus zapas

 – kosmetyki do codziennej pielęgnacji i higieny osobistej

– strój kąpielowy i ręcznik na basen

– czepek na basen! (wymagany przez ośrodek)

– ręcznik 

– bandaż elastyczny

– okulary przeciwsłoneczne

– filtr UV 

– spray na komary

– nakrycie głowy: chustka, czapka

– zegarek (na rękę, lub budzik)

– biała koszulka (której nie szkoda   )

– kieszonkowe (proszę nie przesadzać ) – jeśli życzą sobie Państwo przekazać nam pieniądze uczestnika, prosimy o przygotowanie opisanej koperty i przekazanie jej kierownikowi lub wychowawcy, podczas zbiórki i wspólne przeliczenie jej zawartości

– w przypadku osób zażywających stale leki – prosimy o przekazanie ich wraz z imieniem i nazwiskiem oraz opisem dot. dawkowania, kierownikowi lub wychowawcy.

W sprawie ewentualnej faktury za obóz prosimy kontaktować się najlepiej w terminie do 19 lipca pisząc maila na adres: fundacja.danceinhd@gmail.com

W treści dane do faktury i ewentualnie co ma znaleźć się w tytule. Należy zaznaczyć czy potrzebny skan, wtedy odeślemy w mailu zwrotnym. Oryginały będziemy rozdawać na zbiórce przed wyjazdem.

Planowany powrót z obozu dn. 5 sierpnia ok. godz. 15:00 – Parking Tesco ul. Milczańska