
OBÓZ – II Turnus (05.08 – 12.08) ważne informacje przed wyjazdem
30 lipca 2024
ZBIÓRKA PRZED WYJAZDEM NA OBÓZ:
Poniedziałek 05 sierpnia godz. 9:00 – parking Tesco ul. Milczańska 31 F
Lista rzeczy do zabrania:
– buty zmienne na trening
– wygodne obuwie sportowe do codziennego użytku
– klapki lub japonki
– komplet odzieży treningowej na każdy dzień
– ciepła bluza, kurtka przeciwdeszczowa
– mały plecak, worek
– odzież klubowa (jeśli dziecko posiada)
– komplet bielizny na każdy dzień plus zapas
– kosmetyki do codziennej pielęgnacji i higieny osobistej
– strój kąpielowy i ręcznik na basen
– czepek na basen! (wymagany przez ośrodek)
– ręcznik
– bandaż elastyczny
– okulary przeciwsłoneczne
– filtr UV
– spray na komary
– nakrycie głowy: chustka, czapka
– zegarek (na rękę, lub budzik)
– biała koszulka (której nie szkoda )
– wałki do rolowania, piłeczki itp.
– Opcjonalnie: szpilki na zajęcia High heels (dla chętnych)
– kieszonkowe (proszę nie przesadzać ) – jeśli życzą sobie Państwo przekazać nam pieniądze uczestnika, prosimy o przygotowanie opisanej koperty i przekazanie jej kierownikowi lub wychowawcy, podczas zbiórki i wspólne przeliczenie jej zawartości
– w przypadku osób zażywających stale leki – prosimy o przekazanie ich wraz z imieniem i nazwiskiem oraz opisem dot. dawkowania, kierownikowi lub wychowawcy.
W sprawie ewentualnej faktury za obóz prosimy kontaktować się najlepiej w terminie do 02 sierpnia pisząc maila na adres: fundacja.danceinhd@gmail.com
W treści dane do faktury i ewentualnie co ma znaleźć się w tytule. Należy zaznaczyć czy potrzebny skan, wtedy odeślemy w mailu zwrotnym. Oryginały będziemy rozdawać na zbiórce przed wyjazdem.
Planowany powrót z obozu dn. 12 sierpnia ok. godz. 13:45 – Parking Tesco ul. Milczańska